vineri, 19 mai 2017

Poem de luna Mai

Niciodată lui... a fost ca odată

Așa de puțin prind gândurile un sens
Ca și aceste înfrângeri ce seamănă
cu acel zbor de păsări ce cad înghețate la pământ
chiar dacă nu înțeleg ce li se întâmplă.
Odată am privit împreună cerul
să-i deslușim adâncimea și nebănuitele urme
cum fac chiromanții când le întinzi palma
ori cum ar fi punerea mărgelelor albastre
în ochii păpușilor.
Îmi spuneai ceva
despre niște mesaje secrete ale norilor
Eu căutam doar acele graiuri ascunse;
era ca și cum ne-am fi îmbrățișat în frig
și părul îți mirosea precum apa mării.
Mulți și-au dat, apoi, cu părerea
din cauza poveștii noastre.
Mi-am spus
că nu am dreptul să te implic în acest război
să nu cunoască nimeni această trecere
spre un alt tărâm al provocărilor.
Că și-n povestea aceea
ei sunt mereu singuri
precum luna pe cer
și niciodată lui... a fost ca odată

în tolba urzitorilor de intrigi.

                 FLV


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu