joi, 18 octombrie 2018

Se zburlește-a iarnă...





Se zburlește-a iarnă...

Se zburlește-a iarnă și pe mări acum
Luna, de ninsoare, se scutură-n drum.
Zgribuliți, doi grauri zboară din agud
Buhu-hu! prin hornuri cucuvăi se-aud.
Nu ești lângă mine și-i frig ca la pol
Mă tem că și mâine locul e tot gol.
O fi fost și toamna o prințesă rea
Că prea plânge lampa în tăcerea grea.
Iar de-un timp în juru-mi rimele tot ning
Și-agățat de fire doarme un paing.
Doar pe fila albă gânduri cad în vid
În van țin condeiul. Ochii mi se-nchid,
Parcă sunt copacul de sub vânt și ploi
Ce l-am strâns în brațe, pe rând, amândoi.
Și mă tem că poate, viscol, ori ce-o fi,
Sub ninsori cernite mă va troieni.


2 comentarii:

  1. Dacă aș ști că și mâine m-aș pierde într-un astfel de cântec, ți-aș spune: cred că a venit iarna! Mulțumesc pentru citire.

    RăspundețiȘtergere