duminică, 2 aprilie 2017

Totul este nimic

Totul este nimic
                           
 Acesta este drumul tristeții în care
 Mă simt ca un lup prea încolțit pe ninsoare.
 Oare  de ce numai frica de umbre-i țesută?
 Care sfânt a murit? În ce urechi doar cucută,
 Mi s-a turnat îndulcind doar durerile toate?
 Ne-am întâlnit cam târziu, prea târziu, ai dreptate.
 Faci parte dintr-o altă lume. Eu, strâns în prinsoare
 Mă simt ca un lup hăituit, încolțit în vâltoare.
 Să se întâmple ce s-o întâmpla fără tine…
 Ca două pâraie, scoase din matcă, știu bine:
 Am o mie de pumnale în spate, înfipte.  O mie!
 Poate într-o zi, acolo unde ninsoarea adie,
 Îți vei aminti cât de singură ești, cum anume
 Toate cuvintele, rând pe rând, își pierd sensul în lume.

 De-mi pot mângâia nemărturisita căutare de sine…
 Să se întâmple ce s-o întâmpla…
 Totul este nimic după tine.

                                   FLV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu