sâmbătă, 6 iulie 2019

nu ești în povestea asta




nu ești în povestea asta

uneori, iubirea îmi pare un roman încă nescris
unde se cern amintiri ca într-un dans de umbre
așa cum palmele tale
lipite de buzele mele spuneau:
ia te uită! se apropie de tine taina a tot ce e de nespus
și unele presimțiri nelămurite ca fericirea.
uneori, cît vezi cu ochii
câte cineva își caută un drum sigur
și nu mai răspunde chemărilor tale.
simți asta
o pasăre rănită ți se lipește de inimă
și asta poate să însemne că îmi vorbește de renunțare.
a! ce vreme frumoasă e azi, îmi spun
care să fie începutul acestor singurătăți,
dacă nu atâtea iubiri închise în fiecare bătălie
care se dă în elanul unei alte lumi
și cu aripile întinse spre mari depărtări?
dar tu nu ești în povestea asta, o, da!
se ngroașă cerul de păsări de tot felul
văd și aud ca și cum ar fi trebuit să fim clopote
și ce vis frumos am fi fost dincolo
așa agățați de cuvinte amândoi
să fi tremurat până la capăt
în atâtea rostogoliri și atâtea victorii
am fi crezut și noi în ceva;
mă gândesc de o vreme la un basm adevărat
și poate va trebui să mai tăiem din aceste vise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu