luni, 22 iulie 2019

O nouă carte: „NECUNOSCUTA”

 1. Cartea a 220 pag. (azi apărută le editura editgraph)/22 iulie 2019

2. Coperțile (I-IV)


Luna iulie/2019 a venit cu povestea „necunoscutei”.. spre a fi cunoscută cititorilor.
... povestea pe urmele căreia am cutreierat Grecia, în speranța că va găsi și povestea asta un final care să îi vorbească cititorului despre dimensiunile absolute ale sufletului. Dumnezeu poate ierta dacă vrea, viața însă... doar când vrea autorul.

...Din finalul cărții: „Am privit pe deasupra coroanelor duzilor cerul albastru și am oftat. Alexia mi-a aruncat o privire întrebătoare pe sub sprâncene, dar m-am gândit că înțelesese că puneam totul pe seama părerii de rău că în curând se termina și sejurul meu la Nei Pori. Speram să fie cum am gândit. Sau poate că văzusem undeva, deasupra unui nor, cum necunoscuta din povestea mea devenise o umbră, o umbră care înainte nici nu era...”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu