duminică, 12 august 2018

Bucolică




Bucolică

Cerul întins pe pământ se lipise de zare
Când mi-au atras privirea lupii în azimut
Mergeam amândoi fără putință de scăpare...
Am privit soarele sus. Și mi-am zis că e mut.

Gândeam: câtă iubire azvârlită degeaba
Și tu doar glumeai. Totul îți părea ca prin vis
Creștea un sentiment obscur, chiar admițând graba
Că-n ultima noapte măcar un rând nu ți-am scris.

Alergau și cai iuți, mult înspre zări, ca nebunii
Te rugam să alegi calea spre marile ploi
Dar credeai că eu chiar vânam în lucirea lunii
Rătăcit printre smârcuri și împins în noroi.

Priveai și la fluturi cum se izbesc de lumină...
Ce bine ne-ar fi fost pe tăpșanul sălbatic;
„Acasă... acasă!” Ca doi mânji orbi, în surdină
Lovind cu potcoave sub un soare apatic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu