sâmbătă, 27 ianuarie 2018

Temutul viscol...

Temutul viscol…

Temutul viscol de azi-noapte
Cu haita de lupi prin ninsori
Nu mi-a lăsat geană pe geană
Nici ochii să-nchid, până-n zori.

Din când în când galben-albastră
Luna răzbătea printr-un geam
Toți plopii s-au strâns la fereastră
Știau că doar ție-ți vorbeam.

Dar eu eram prins doar în rime
Și-n dor călător fără leac
Purtat ca o frunză-n mulțime
Din crângul ce-adastă un lac.

Ca-n basmul de acum pasager
În limpezișuri de viață...
Din iarna ce trosnesc prinși de ger
Mestecenii când îngheață.

Dar ce mult am ținut, până-n zori
Turnate-n al tău univers
Cuvinte în șirag să-mi strecori
Ca vâsle de aur în vers.

...Temutul viscol de azi-noapte
Ca lupii scâncea uneori
Și printre-ale umbrelor șoapte
Ochii am închis doar în zori.

                     





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu