miercuri, 24 ianuarie 2018

De când poartă raiul inimii rugăciuni?

De când poartă raiul inimii rugăciuni?

nu că ai fi întrebat
ori cel ursit să învingă și chiar să-l plouă cu minuni
și-a lăsat zborul pe umerii mei
o diferență există totuși, cineva poate ierta
sub mesteceni nălucile care ne amăgesc viața
un om de zăpadă, văzându-ne
n-ar povesti mai departe îndrăzneala
cu care am privit cândva, cerul
cum niciun gând nu vine prea târziu deși
fântânile erau secate și mi-a fost și mie sete
de simt cum în visul rămas înghețat pe fereastră
am îmbătrânit de ceva timp
dar e ca și cum le-am promis unor prieteni
că am să-i însoțesc în luntrea unde am văzut
întâia oară fantoma Chirei Chiralina,
coloana din care îmi privesc amăgirile
ori a devenit sufletul tău așa cum se aude un cântec
zărit cândva pe Carul Mare și ne prefacem
că fereastra s-a închis că lumea cealaltă
o să fie prăbușirea lumii
că îngerii ne vor sări în ajutor
și vor pune în candelă aur, tămâie și smirnă
să ardă din năzăriri un început
ca o povară fiindcă n-a înțeles lumea ta,
amintirile.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu