joi, 21 septembrie 2017

Mă auzi?

                  Mă auzi?

            Curând, cât de curând prieteni
            Trenul va opri și el în gară
            Și-am să urc în ultimul vagon
            Doar cu vise strânse, subsuoară.

            Tren ce mă va duce împăcat
            De veți crede c-am fugit în noapte
            Când în adevăr cred mai puțin
            Și văd sprijin sincer, doar în moarte.

            Mă auzi?... De s-ar putea-mpietri
            Anii mei surprinși printre înfrângeri
            Toboșar la graniță, o zi
            M-aș numi-n alaiul tău de îngeri.

            De-am crezut fără câștig în sfinți
            Și pătruns de-o suferință oarbă
            M-am rugat... Însă tăcerea ta
            Ca un trăsnet m-a lovit în barbă...

            Ca răpit pe coama unui cal -
            Ținta unui țărm sortit anume.
            Unei mări când te-am iubit intens
            Și-am și scris. Mă judece o lume!


                                          FLV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu