luni, 6 noiembrie 2017

Va veni și ziua să-ntreb

Va veni și ziua să-ntreb

privește pădurea cum și-a plâns frunzele
și-a plâns șoaptele trecătorilor odată cu ele
de urcau la cer în cuvinte de laudă
la fel și mâinile lor ca o apă-n cascadă
mi-au spus că bărbații care se plâng nu pot fi înțeleși de femei
că nicio poveste nu începea printr-o încoronare
și fiecare dintre noi trebuia să știm asta dar
va veni cineva și acela va trece  de ziduri unde eu
n-am trecut nici stâncile
și ca un talger al adevărului
îmi va fi asmuțit ca leii strigătul tău repetat
zi de zi de atunci am văzut umbra turnului de apă
cu fluturi de noapte într-un vârtej necontenit
fără a înțelege că se poate merge mai departe
și te-ntreb
nimic nu mă neliniștește mai mult
cunoști tu spaima acestor rostogoliri;
spre ce lumină ai dori să-ți înalți sufletul
când soarele deja apus
se scaldă în agonia lui?
                   FLV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu