vineri, 14 septembrie 2018

Să fie toamnă...




Să fie toamnă...

Să fie toamnă cum se-aude-un zvon
În larma unor grauri peste vie
E timpul să-mi strâng pumnii în palton
Și bun rămas să spun la poezie.

Și ca-n poveste pana mea să las;
Un codru des în urmă să ridice
Să nu m-ajungă gânduri ori vreun glas
Spre Ursa Mare cailor dau bice.

Și cred, voi bate... frânt adeseori
Pe undeva la hanul unor stele
Ca-n nopți cu lună tot privind la nori
Vei ști că eu te caut printre ele.

Să fie toamnă, să nu fie ger
Nici singur pe planeta mea albastră
Și dacă-aș fi, te-aș așeza pe cer
Ca pe-o gutuie pusă la fereastră.


4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Muzica aceea... și poate un gând rostit de E.Cioran: „Din chin (și în urma viselor - zic eu) se naște tot ce nu-i evidență. fericirea este, dar nu există”. Dar când te ispitește poezia, spre alte tării, e ca și cum cineva îți face vânt din lumea asta în care te simțeai, cândva, confortabil. Mulțumesc pentru trecerea ta pe aici.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Și căutând în vremi trecute tâlcul, știu inimă, că poți oricând să vezi că în muzică ceva tot există.

      Ștergere