miercuri, 7 februarie 2018

Poveste de sertar


Poveste de sertar


Hulubii sosiți de la zbor pe o coamă
Ceva îmi spuneau. Cum cândva, pe-un peron
Sub podul de fier prins cu nituri de-alamă
Doi ochi m-au surprins la un geam de vagon.

Și atunci erau la fel minutarele
De la acel ceas din perete enorm
Groase și grele de sub felinarele
Care-i luminau și cadranul diform.

Avea fundă neagră pe ceafa gingașă
Și ca soarele, îmi zâmbea prefăcut
O rază prin geam am trimis buclucașă
Și ochii ei mari mi-aminteau de trecut.

Cum trenul plecă, mi-a rămas doar în gară
Trecutul acestei povești de sertar
Există cărți ce le-aș fi scris bunăoară
Mai știi? I-aș fi dat și un semn planetar.

De-atunci, între șine de cale ferată
Romanul meu de dragoste s-a tot scris
Mai șuieră trenuri și cred că odată
În gări pe-un peron, am trăit acel vis.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu