vineri, 11 ianuarie 2019

Treceri...




Treceri...

1
să fi trecut așa ca în respirația zborului
parcă săltând pe aripi sub această cheie
și încă dorind să mă sting între aceste întâmplări;
locuri unde nimeni n-a fost singur
sau înșelați în dragoste
așa mai înțeleg dispariția atâtor lucruri în viața mea
eu însumi lovit de înșelătoare temeri
că toată viața voi fugi după o umbră amăgitoare
ori tu chiar te-ai închis
până va sta ploaia
ferecată ca o privire de nepăsarea cerului.

2
să fi adunat în mine
presimțind doar o tăcere în plânsul tulbure al zilei
cuvintele cu care împreună am tras în stele
de parcă nu cu gloanțe trecătoare am tras
ci cu teama celui înghițit de poarta înșelătoare a unor iluzii;
atunci,
pentru ce și aceste rostogoliri cu spaima
că târâi sfârșituri de ev și atâta frig după mine
atâtea bucurii pierdute
în speranțe din care nu vom putea salva mai nimic?

3
știu că ai să și spui:
va veni o vreme când vom afla
că iubirea e o pierdere a ochilor
a unui singur gând dintr-o povară a renunțării.
cum  a salva și acest dans de umbre în doi
va deveni cândva,
un câmp cu maci printre simple amintiri...
temeri ciudat izbindu-se
la fiecare pas pe lângă tristețile mele atât de lungi.
că le-am fost doar o fantomă
neînțeleasă ca și trecerea ta





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu